..kkkkkkkkkkkkkkkkk

tiistai 14. heinäkuuta 2015

Follow

Moikkamoi ihanuudet! Mä ajattelin tulla tänään muistuttamaan teitä missä kaikkialla mua voi seurailla ja olisi kiva kuulla, mitä kautta te lueskelette tätä. Mä itse seuraan blogeja pääosin bloggerin kautta, mutta nykyään se on alkanut temppuilemaan mulle, joten oon alkanut miettimään bloglovinin aktiivisempaa käyttöä. Vaikka mulla on sinne merkitty useimmat seuraamani blogit, jotenkin sitä ei ole silti vaan tullut käytettyä vaikka tosi simppeli ja siisti onkin.  Jos te tykkäätte seurata sen kautta, niin myös mun blogi löytyy sieltä! 


 Myös Youtuben ja Instagramin kautta voi seurailla Lindajuuliaa nimellä. Youtubesta näätte aikaisemmin videot kun blogista ja Instasta mun kuulumisia vähän enemmän reaaliajassa. Nyt oon myös innostunut (ja vihdoin oppinut käyttämään :-)) Snapcahttia, sieltä mut löytää nimellä Lindajuuliaaa, ja sieltä pääsee näkemään ihan niitä arkipäiväisiä kuulumisia kuvien ja videoiden muodossa.



Youtubeen pääsee tästä seurailemaan.
Blogloviniin pääsee tästä seurailemaan







- Sincerely, Linda

10 kommenttia:

  1. Bloglovin ehdoton ykkönen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikuttaa kyllä tosi kätevältä tavalta seurata blogeja! :-)Varmaan munkin pitäis alkaa käyttämään sitä ihan aktiivisesti ja unohtaa blogger ;-D

      Poista
  2. Oi ihanaa sulla on snapchat!!<3 saako seurailla?:)

    VastaaPoista
  3. Linda ihanat kengät!!!!!!!!!!
    Tuu kyylää mun blogi! T, Elsa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooi kiitos Elsa! Ja heii pitää tulla kurkkaamaan ;-)

      Poista
  4. hei rupesin miettimään että onko sulla mahdollisesti snapchatissa sellainen asetus päällä että vain sun ystävät näkee sun kuvat koska en oo nähny sun "storyja" vielä yhtään? Terveisin blogisi fani:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näköjään mulla oli sellainen asetus päällä, en edes tiennyt että siellä on sellainen :-D Mutta nyt pitäisi kaikkien nähdä mun kuvia ja videoita! :-)

      Poista
  5. Et ainakaa aikasemmi oo hyväksyny seuraamispyyntöö ig :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonkohan mä vahingossa jättänyt sen hyväksymättä tai sitten painanut vahingossa sitä raksia, sillä niin mulle on sattunut muutamankin kerran :-( Mutta hyväksyn siis kaikki, jotka ei näytä sellaisilta"epäilyttäviltä" :-D Joten laita vaan uusi seuraamispyyntö, jos haluat niin hyväksyn sen :-)

      Poista

Kiitos kommenteista!