..kkkkkkkkkkkkkkkkk

tiistai 31. maaliskuuta 2015

Inspiraatiota ylioppilasjuhliin

Heissan! Nyt kun luku-urakka ylppäreiden osalta on ohi, on aika alkaa suunnittelemaan itse juhlia ja sitä minkälaisena juhlapäivänä haluaa näyttää. Mulle itselleni ylioppilas- ja pukuompelijan tutkintojen saavuttaminen on suurin saavutus tähän asti elämässäni, joten ei ole epäselvää varmaan miten haluan tuota suurta juhlapäivääni viettää. Tietysti suuresti ja mahdollisimman kauniina! ;-) Tässä postauksessa ajattelin jakaa ajatuksia siitä minkälaisen mekon ja kengät mahdollisesti haluan ja samalla kysyä teidän mielipiteitä! Mulla on tiettyjä pieniä kriteereitä mekosta, jotka sen on täytettävä, mutta muuten mulla ei ole vielä mitään tiettyä mitä haluaisin. Oon myös miettinyt jollei kaupasta/netistä löydy täydellistä, niin sitten mä teen sellaisen. Ainoa miinus on vaan se, että Suomesta on vaikea löytää hienoja ja kivoja kankaita, pitää siis lähteä aikaisin katsastamaan kangas valikoima, jos tuntuu ettei täydellistä mekkoa löydy!

  Täydellisellä mekolla en tarkoita mitään kamalan erikoista vaan sellaista mikä kolahtaa kun sen näkee, classinen ja kaunis mekko. Mekko ei saa olla liian lyhyt, musta ylioppilasjuhat on sen verran "arvokas" juhla ettei sinne voi mennä mekossa jossa on vilkkumisvaara! ;-D Valkonen tai nude mekko on mulla tällä hetkellä ykkösenä, molemmat sopii itse ylioppilaslakkiin (mikä on musta tärkeää!) on väreinä classisia ja uskon ettei mulle tule tunnetta 30-vuotiaana, mitä ihmettä mä olen oikein pukenut, jos mulla on päällä valkoinen tai nude leninki :-D Haluanko olkaimet vai olkaimettoman, pitsisen vai tasaisen, kellohelman vai suoran ihoamyötäilevän, hihat vai hihattoman? Paljon juttuja, joita en vielä tiedä mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa!


 Nuden ja valkoisen lisäksi päässäni on pyörinyt myös värikkäitä mekkoja! Aluksi mietin että olisi kiva pukea jotain värikästä, koska normaalistikkin tykkään käyttää värejä ja uskon että monella muulla on juuri valkoinen tai nude mekko, mutta jotenkin musta tuntuu etten silti päädy värilliseen, no täytyy miettiä! Olisi todella kiva kuulla teidän mielipiteitä asiasta! :-)

Ainoa varma asia on se, että haluan nudet kengät mutta muuten olen niidenkin suhteen vielä aika auki! Haluanko nahkaiset, kiiltonahkaiset, mokkaiset vai jotain muuta? Saako varpaat näkyä vai pitääkö niiden olla piilossa? Haluanko classiset avokkaat vai jotain missä on remmejä ja koristeita? Huh, nyt pitää alkaa tosissaan miettimään sillä eihän juhliin ole enää kuin kaksi kuukautta!

Onko teillä jotka juhlitte myös kesän alussa valmistujaisia jo tiedossa mitä puette?

Kuvat: Pinterest

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista!