..kkkkkkkkkkkkkkkkk

tiistai 23. helmikuuta 2016

atm outfit

Moikkamoi! Tänään viettelen vapaapäivää, joka lähti käyntiin superilla aamiaisella vihersmoothien ja tuorepuristetun mehun muodossa. Niin herkullista ja niin täyttävää! Tänä vuonna oon innostunut ihan uudella tavalla taas smoothieista ja mehuista ja niitä tulee pyöräytettyä useamman kerran päivässä. Reseptejä mun suosikki juomiin tulossa! Äsken tulin kotiin kun kävin moikkaamassa maailman sulosinta kummipoikkaa ja nyt kohta ollaan lähdössä Sannan kanssa pienelle road tripille Kirkkonummelle, kun sain hänet suostuteltua mun mukaan moikkaamaan poikia armeijaan. Sitä ennen ajattelin kuitenkin tulla jakamaan teille tämän päivän asua! Mulla on ollut jo monta päivää addiktio nilkkureihin yhdessä sukkahousujen kanssa, en tiedä mistä se johtuu mutta kombo näyttää musta todella kivalta. Hyvä vinkki muuten mistä kannattaa sukkiksia ostaa on Sokos. Itse ostin aina H&M:stä, Kappahlista yms. ja turhauduin kun ne menivät rikki ensimmäisen, viimeistään toisen käyttökerran jälkeen. Mutta nämä mustat ostin marraskuussa Sokokselta ja ovat olleet paljon käytössä ja joka kerta kun laitan jalkaan tuntuu kuin vetäisi juuri pakkauksesta avatut sukkikset. Suunnatkaa siis Sokokselle sukkahousuostoksille, siellä on kaiken lisäksi iso valimoima ja osaava palvelu!
Nyt mä kiirehdin, joten palaillaan taas!








4 kommenttia:

  1. Heippa! Onko noilla sukkahousuilla jotain merkkiä tai nimeä, että löytäisin oikeat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! En valitettavasti enää muista, kun ostohetkestä on jo niin kauan :-( Mutta hinta näillä oli 10€ paikkeilla ja uskon että monet Sokoksen sukkikset on todella hyviä ainakin olen kuullut muiltakin kehuja :-)

      Poista

Kiitos kommenteista!