..kkkkkkkkkkkkkkkkk

tiistai 2. helmikuuta 2016

Suosikki hajuvedet

Mukavaa tiistaita teille pupuset ja ihanaa helmikuun alkua!
 Tänään ajattelin tulla kertomaan teille mun tän hetken lemppari parfyymeistä sekä mun hajuvesimausta. Mulla itselläni on aina ne tietyt luottohajuvedet ja on ihana kun niiden joukkoon löytää jonkun uuden tulokkaan, joten tässä teille muutama vinkki, jos meidän parfyymimaku osuisi yksiin.
Olen itse aika kranttu mitä hajuvesiin tulee ja todella tarkka siitä mistä tykkään. Kaikki raikkaat, naiselliset, hieman sitruksiset sekä sellaiset puhtaan tuoksuiset ovat aivan mun makuun, ainakin yleensä! Ja puolestaan mun hajuaisti ei voi sietää ylimaikeita hajuvesiä (Escada on suurin inhokkini, mitä parfyymeihin tulee :-D) eikä mitään sellaisia mausteisia, liian voimakkaita eikä sellaisia tunkkaisia! 


Tommy Hilfiger- Tommy Girl

Tiedättekö kun on se hajuvesi, joka on ihan ykkös lemppari, josta muilla tulee sut mieleen ja mitä olet käyttänyt niin kauan kun vaan muistat, niin tämä on mulle se! Niin raikas ja hedelmäinen tuoksu josta tulee hyvälle tuulelle, kesäinen haju jota tietenkin käytän ympäri vuoden. Tämä on ollut luottotuoksuni jo yli neljä vuotta ja edellään lemppari ylitse muiden!


Versace- Yellow Diamond

Kyseisen tuoksun sain lahjaksi silloin kun tuoksu lanseerattiin ja siitä asti olen tykännyt tästä kovasti! Raikas, hieman kirpeä tai sellainen sitrusmainen sekä hienostunut, ja sellainen juhlavampi tuoksu jota yleensä käytän esim. juhlissa, treffeillä yms. Tällä hetkellä mulla on tästä Intense versio ja tykkään kovasti kun tuoksu pysyy kauemmin iholla kun se basic- versio.


Dolce&Cabbana- 3 L'IMPERATRICE

Tämä hajuvesi on ollut reilu kolmen vuoden ajan lemppareideni joukossa, mutta aina välillä jäänyt unholaan, kunnes olen taas sen muistanut. Tämä haju on myöskin raikas, pehmeä ja sellainen kylpylä/spa:mainen. Ei siis sillä että tämä tuoksuisi saippualle tai hierontaöljylle, vaan joku tästä hajusta saa mieleen spa:an :-D Tämä haju on mulla yleensä arkena käytössä ja laukussa mukana hyvän koonsa takia, mutta menee myös hyvin juhlavampanakin tuoksuna!


Boss- Ma Vie 

Tämä on itselleni aika uusi tuttavuus! Ostin tämän syksyllä ja päätyi heti lemppareideni joukkoon. Tämä tuoksu on mielestäni todella naisellinen, raikas, hieman makea ja sellainen elegantti tuoksu jota yleensä käytän juhlavammissa tilaisuuksissa. Tuoksu on kuitenkin niin ihana, että sitä on tullut käytettyä myös ihan arjessa. Hajuveden ulkomuoto on myös erittäin kaunis!



Marc Jacobs- Daisy Dream

Tämä ihana kukallinen puteli on uusin tulokas lemppareideni joukkoon ja täytyy sanoa että tykkään ihan hirmuisesti, vaikka tämä onkin suht makea. Tämä tuoksu on ihanan kesäinen ja sellainen suihkun raikas. Tätä olen käyttänyt paljon nyt arki hajuvetenä ja varmasti kesällä tulee olemaan käytetyin tuoksuni!


Mitkä on teidän suosikki hajuvedet ja onko teillä samoja suosikkeja kun mulla? Ja kertokaa ihmeessä mitä piditte tälläisestä postauksesta?




- Sincerely, Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista!