..kkkkkkkkkkkkkkkkk

maanantai 25. toukokuuta 2015

MONDAY

Heissan ja ihanaa maanantaita! Tätä maanantaita täällä päässä on odotettu koko kevät, sillä tänään poikaystäväni asteli Helsingin yliopiston Metsätalolle oikeustieteellisen pääsykokeisiin takanaan koko kevät ahkeraa lukemista ja tuntien ja tuntien pänttäämsitä. Olen niin ylpeä Tatusta kuinka hän on jaksanut joka aamu herätä viimeistään kahdeksalta lukemaan ja lopettunut vasta iltamyöhään, itse en ikimaailmassa pytyisi lukemaan noin sitoutuneesti. Tällä hetkellä kokeesta on kulunut ensinmäinen tunti ja ette arvaakkaan kuinka paljon mua jännittää! Mä lähden neljäksi Tatua vastaan sinne yliopistolle mukanani mansikoita ja pieni pullo shamppanjaa, jonka jälkeen mennään kiertelemään kauppoja ja syömään johonkin ravintolaan. Mä olen (ja Tatu varmasti vielä enemmän on)  odottanut niin innoissani tätä, että voidaan tehdä näitä perusjuttuja ilman mitään kiirettä tai sitä että toiselle tulee huono omatunto, jos esim pitää yli puolentunnin ruokatunnin(?). Nyt kuitenkin kaikki tämä on ohi ja nyt vaan peukut pystyyn ja toivotaan että koe menee hyvin! :-)



 Nämä kuvat napattiin perjantai-iltana Friends Burgereiden jälkeen kellon lähestyessä kymmentä, joten siksi hieman huonolaatu, mutta menköön tällä kertää. Kuinka moni on jo testanut Friends and Brgrs:in, niin hyviä burgereita ja se aioli, namm! Jos ette ole käyneet niin nyt pikapikaa ;-)




Mä alan kohta puolin lähteä sinne keskustaa kohti, joten palaillaan taas myöhemmin! Moikka!




-Sincerely, Linda

2 kommenttia:

  1. Ihana asu! Oot aina niin tyylikäs, voi ku itekki osais pukeutua aina noin hyvin.. Peukut pystyyn Tatun puolesta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, ihana! Voi kiitos hurjasti!<3 Kyllä täälläkin päin on niitä päiviä kun aina ei vain onnistu ja mennään verkkareissa ja hiukset ylhäällä :-D Niitä ei vain näy blogissa, joku kerta sellaisenkin voisi ikuistaa tänne ;-) Ja kiitokset Tatunkin puolesta :-)

      Poista

Kiitos kommenteista!